Fake or real? Cytahoh-250

Strix

Jag har exakt samma som dig, skulle haft karachi igentligen men fick dessa, Anavar (var) har du hört att det skall Anavar (var) a propp i eller något annat testo i??

//molosser;)
 
kolla in på poweboard där finner du svar. Många säger dock att det ska vara bra tryck i dom, men jag vill inte chansa.
 
i believe is is a brand of Sustanon (sust). wich contains 4 esters of test. prop, phenyl prop, isocaproate and decanoate. i think.
 
jag har testa den som ryska som har vanligit glas.
man har läst att de innehåller bara 3 st testo.
jag inte testat den bruna.
är det den nyaste sorten?
jag tog 1ml i veckan och det fungarade bra.
så det den innehåll prop och 1-3 andra testo med lång ester.
för man kände liten svaka (lite mindre styrka).
men dag/dagarna efter kom stykan tillbaka.
då tog de andra 2-3 testot längre ester.
lite konstigare Anavar (var) det att kännde sig starkare 5-6 dagen efter injectionen. så någon av långa estern Anavar (var) högdoserade.
ta inte 2ml det går skitont. jag väntade i 14 dagar innan tog nästa inject. blanda med deca eq testo cyp testo enate för minska smärtan 2-3 ml.

jag testade susta nile 1ml och med 1,5-4,5 ml goldline cyp.
men jag tror susta nile bara innehåller testo prop. och tyvärr verkade goldline också bara innehålla prop. om det innehåll någon cyp som Anavar (var) mycket litet fett underdoserad. 2-3 dagar Anavar (var) stark kåt glad.
dag 3-4 Anavar (var) allt bort estern gick ur.
så alldrig susta nile 1 gång veckan.
kanske någon gå framtiden 2-3 gånger i veckan om får tag något annat.

så kör måndag och torsdag andra veckan om det känns dåligit första veckan.
måndag 1ml susta blanda med något och torsdag susta 1ml.
den 1-4 första gångerna är mest smärtsamma om inte blandar med något. sen börjar man bli van. blnda om vill Anavar (var) a på säkra sidan.

jag logg typ sängen 3-5 dagar efter mitt 2ml misstag

måndag höger skinka 1ml och torsdag vänster skinka 1ml.

för trycker man på samma ställe flera gånger i veckan kan bli jävligit smärtsammt.
jag erfarehet av det. aj och jävligit aj ont gjorde det
 
Last edited:
Strix said:
kolla in på poweboard där finner du svar. Många säger dock att det ska vara bra tryck i dom, men jag vill inte chansa.

Oerhört tryck men kortlivat. Prop. Har precis slagit över till Nile från dessa och skillnaden är som dag och natt.
 
Back
Top